Betingelser og Angrerett2020-07-25T22:44:04+01:00

Betingelser for kjøp av Veggbilder

Fornøydgaranti!

Hos Fjellsikt.no får du alltid 100% fornøydgaranti!

Hos oss får du fornøydgaranti. Dette gjelder bare veggbilder du har bestilt fra oss! <br> Du vil ikke motta kjøpsummen tilbake hvis du ikke er fornøyd men du får ett nytt veggbilde med samme motivet og type/størrelse.

Fornøydgarantien gjelder bare når det er merker, skader på veggbildet ved ankomst fra Posten. Hvis du velger å benytte deg av fornøydgarantien vil du måtte returnere bildet(Du er ansvarlig for trygg retur og betaling av retur Pakk varen godt, og ta vare på kvittering for frakt) du mener har skader eller andre synlige merker på bildet til Fjellsikt.no, slik at vi kan bestille samme veggbilde til deg!

Fjellsikt.no vil alltid sjekke om bildet er 100% før vi videresender dette til deg, slik at du ikke skal få sjansen til å bli skuffet. ;) Men blir du skuffet ved veggbildets ankomst kan du lese angreretten din under.

Angrerett

Angreretten ved kjøp av veggbilder hos Fjellsikt.no

Hva er dine rettigheter ved kjøp av veggbilde

Angreretten faller bort når du bestiller Veggbilde fra Fjellsikt.no, dette er fordi du bestiller et bilde med dine personlige valg. Derfor gjelder ikke 14 dager angrerett som du er vandt med.
Ifølge Forbrukerrådet er det et punkt der det står:

Betaling for Veggbilde

Fjellsikt.no benytter seg av Stripe – vil du vite mer om dems personvern eller bruk av cookies, se Stripe sine sider.

Ønsker du å betale via bankoverføring eller VIPPS? Ta kontakt med oss før bestilling

Ønsker å bestille bilder over 5000,-? Ta kontakt med oss slik at vi kan gi deg noen rabatter og en annen form for betaling enn VIPPS.

Spørsmål om Betingelser ved kjøp av veggbilde fra Fjellsikt.no

Vi forbeholder oss retten til å endre priser, betingelser, fornøydgaranti uten å gi informasjon om dette. Vi fullfører bestillinger som er blitt betalt, ubetalte bestillinger vil bli automatisk avvist etter 7 dager!

Kan jeg endre størrelse på bilde etter bestilling?2020-03-22T11:01:50+01:00

Nei – dette er ikke mulig.

Kan jeg endre bilde etter den er bestilt?2020-03-26T10:47:46+01:00

Vi har ingen mulighet til å endre en bestilling når den er «Fullført», dette må rettes på umiddelbart etter bestilling av bilde.

Kan jeg som er under 18 år bestille veggbilde?2020-03-22T11:01:36+01:00

Nei – vi tillater ikke mindreårige å kjøpe veggbilder hos oss.

Hvor mye koster frakten?2020-03-22T11:01:40+01:00

Vi vil alltid ha gratis frakt, dette betyr at summen du ser i nettbutikken er den totale summen. Vi har heller ingen binding/abonnement på nettbutikken.

Hvor lang tid tar levering?2020-03-22T11:01:45+01:00

Det vil ta under 20 dager etter betaling fra deg er mottatt(Estimert levering er 10-14 dager). Tar det lenger tid vil du bli varslet umiddelbart om dette på e-posten du har oppgitt ved bestilling.

Kan jeg benytte meg av angreretten inne 14 dager?2020-03-22T11:01:11+01:00

Nei, angreretten gjelder ikke når du velger veggbilde ut ifra dine valg, størrelse, type og hvilke bilde.

Må jeg virkelig betale fraktkostnadene ved å bruke fornøydgarantien?2020-03-22T11:01:17+01:00

Ja, Hvis ditt bilde har skraper eller er ødelagt så vil du måtte sende dette tilbake til oss, det vil også ta under 20 dager for å motta nytt veggbilde, samme motiv, samme størrelse uten kostnad.

Kan jeg kontakte dere via telefon?2020-03-22T11:01:22+01:00

Vi har 2 e-post adresser du kan henvende til: hjelp (a) fjellsikt.no og salg (a) fjellsikt.no
– vi vil at support eller kontakt holdes via mail.

Ved skrivefeil eller feilprising så forbeholder vi retten til å endre dette og avvise eventuelle bestillinger. Fjellsikt.no/salg.fjellsikt.no er ikke mva pliktig derfor vil det ikke forekomme høyere pris i kassen(for varene du har lagt til i kassen).

Go to Top